Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-11-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do śledzenia wzroku
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do śledzenia wzroku, zwanego dalej „urządzeniem”. Oferowane urządzenie powinno być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie wcześniej niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem oraz uruchomieniem, a także bezpłatny serwis gwarancyjny. Po dokonaniu montażu i uruchomienia wykonawca zobowiązany jest do dokonania szkolenia u Zamawiającego (w miejscu instalacji) co najmniej 2 osób z zakresu teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż 3 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru urządzenia. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wymagany termin realizacji zamówienia (dostawa i uruchomienie urządzenia): do 28.12.2020r. Wymagany termin realizacji szkolenia: do 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru urządzenia. 5) Adres dostawy: Instytut Psychologii UŚ, ul. Grażyńskiego 53, 40-126 Katowice. 6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: