Uniwersytet Śląski w Katowicach
Przetarg nieograniczony
30232110-8
Tak
Nie
Nie
2020-09-28
0
Tak
Bankowa
Katowice
40-007
Śląskie

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

Adres: 40-007 Katowice, Bankowa

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-09-28

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347

Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) część A: urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) b) część B: urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) c) część C: urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) d) część D: urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) e) część E: urządzenie wielofunkcyjne (2 szt.) f) część G: urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) 5) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 28 dni od daty zawarcia umowy. 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: a) Część A,B,C,D,F – 12 miesięcy b) Część E – 24 miesiące. 7) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: