Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-08-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347
Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) część A: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. b) część B: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. c) część C: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. d) część D: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt.. e) część E: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. f) część F: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt. g) część G: urządzenia wielofunkcyjne 3 szt. 2. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. 3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-G do SIWZ. 5.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 6. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice, 7. Wymagany minimalny termin gwarancji: a) Część A, D, E, F, G – 12 miesięcy b) Część B – 24 miesiące c) Część C – 12 miesięcy, w tym 36 miesięcy na bęben 8. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: