Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-11-05
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347
Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych: platformy wielozadaniowego skriningu i obrazowania komórkowego pomiędzy cząsteczkami oraz przyrostomierza. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny, a także: instalację urządzenia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, (min. 2 osoby) z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu instalacji urządzenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (części A-B) do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: 1)Część A- platforma wielozadaniowego skriningu i obrazowania komórkowego pomiędzy cząsteczkami- 1 szt. 2)Część B- przyrostomierz- 2 szt. 5. Termin realizacji zamówienia: 1)Część A- do 4 tygodni od daty zawarcia umowy; 2)Część B- do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, 6.Warunki realizacji zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności: 7.Adres dostawy: 1)Część A- Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych UŚ, Instytut Chemii, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, 2)Część B- Wydział Nauk Przyrodniczych, Instytut Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 8.Wymagany minimalny termin gwarancji: 1) Część A- 12 miesięcy. 2) Część B- 24 miesiące.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: