Uniwersytet Śląski w Katowicach
Przetarg nieograniczony
48000000-8
Nie
Nie
Nie
2019-12-19
0
Tak
Bankowa
Katowice
40-007
Śląskie

Dostawa systemu informacji prawnej

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

Adres: 40-007 Katowice, Bankowa

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -

Data zamieszczenia: 2019-12-19

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informacji prawnej

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej, zwanego dalej: „Systemem”, wraz z cogodzinną aktualizacją (w dni robocze) w okresie 24 miesięcy od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.02.2020r. do 31.01.2022 r.). Zamówienie obejmuje: a) uruchomienie Systemu informacji prawnej (no limit) z cogodzinną aktualizacją (w dni robocze) oraz dwudziestu dostępów on-line (imiennych na login i hasło). b) zapewnienie możliwości korzystania z Systemu przy użyciu jednej z aplikacji standardowo zintegrowanych z użytkowanymi systemami operacyjnymi na stacjach klienckich i serwerach aplikacyjnych Zamawiającego: Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows Server 2008/ 2008R2/ 2012/ 2016 (architektura oferowanej aplikacji nie może implikować konieczności instalowania przez administratora lub użytkownika zaawansowanego systemu dodatkowego oprogramowania do wyszukiwania danych), - typowo przeglądarka Edge w najnowszych wersjach dedykowanych przez Microsoft oraz najnowszych wersjach przeglądarek Chrome i Firefox. c) przeprowadzenie, w trakcie trwania licencji (na pisemny wniosek Zamawiającego) min. jednego szkolenia - instruktażu w zakresie wykorzystania Systemu do wyszukiwania informacji prawnych dla minimum 25 użytkowników; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia instruktażu z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, przy czym w razie zgłoszenia przez Wykonawcę, niezwłocznie po otrzymaniu ww. zawiadomienia, zastrzeżenia co do podanego przez Zamawiającego terminu, Strony mogą ustalić inny w stosunku do pierwotnie zaproponowanego, termin instruktażu, nie późniejszy jednak niż 3 dni od terminu pierwotnie wskazanego przez Zamawiającego w zawiadomieniu. Dodatkowe szkolenia stanowią pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania większej liczby szkoleń (>1), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ d) udzielanie konsultacji i porad dla administratorów w okresie trwania licencji (w godzinach między 09:00 a 15:00 w dni robocze). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do zawartości oraz funkcjonalności zamawianego Systemu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.02.2020r. do 31.01.2022r.). 4) Miejsce realizacji zamówienia: nie dotyczy 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące na poprawne działanie Systemu, począwszy od dnia uruchomienia Systemu. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: