Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 007 681 , fax. 322 007 701
Data zamieszczenia: 2019-03-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ul. Leopolda 31 40-189 Katowice , woj. śląskie tel. 322 007 681 , fax. 322 007 701 REGON: 12531630000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - nr postępowania CUW-CUE/ 02/ 03/ 19
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: komputer stacjonarny, laptop, monitory, systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe - do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji określonej dla danej pozycji w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie dostarcza: FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi - Załącznik nr 5 do SIWZ; FORMULARZ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, którego wzór stanowi - Załącznik nr 3 do SIWZ dla każdej z oferowanych części; OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA, którego wzór stanowi - Załącznik nr 4 do SIWZ; OŚWIADCZENIE dot. VAT, którego wzór stanowi - Załącznik nr 6 do SIWZ; PEŁNOMOCNICTWA opisane w SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/02/03/19) INFORMACJI O ZŁOŻONYCH OFERTACH - PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie