Adres: 40749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
Data zamieszczenia: 2018-03-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o. ul. A. Sokołowskiego 2 40749 Katowice , woj. śląskie tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337 REGON: 27640223300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego: ogólnego jałowego, specjalistycznego jałowego, anestezjologicznego, ogólnego sterylnego, ogólnego niejałowego, elektromedycznego, specjalistycznego, opatrunków do zabezpieczenia wkłuć obwodowych, cewników do odsysania, zgłębników gastrostomijnych i zestawów do żywienia dojelitowego, pasków do glukometrów, nakłuwaczy, wkładów i pojemników do ssaków, pojemników na odpady szpitalne, jednorazowych produktów do higieny pacjentów
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 50 PLN Pakiet II - 15 PLN Pakiet III - 110 PLN Pakiet IV - 10 PLN Pakiet V - 350 PLN Pakiet VI - 310 PLN Pakiet VII - 160 PLN Pakiet VIII - 210 PLN Pakiet IX - 290 PLN Pakiet X - 150 PLN Pakiet XI - 170 PLN Pakiet XII - 110 PLN Pakiet XIII - 140 PLN Pakiet XIV - 230 PLN Pakiet XV - 10 PLN Pakiet XVI - 80 PLN Pakiet XVII - 70 PLN Pakiet XVIII - 1 570 PLN Pakiet XIX - 140 PLN Pakiet XX - 70 PLN
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie