Adres: 40027 Katowice, ul. Francuska
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633
Data zamieszczenia: 2018-12-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 40027 Katowice , woj. śląskie tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633 REGON: 28907000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i urządzeń medycznych obejmująca: dostawę, instalację (jeśli dotyczy), konfigurację (jeśli dotyczy), uruchomienie (jeśli dotyczy) oraz szkolenie. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części – Pakiety, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części – Pakietów tj: a. Pakiet nr 1 – Mikroskopy diagnostyczne (2 szt.); b. Pakiet nr 2 – Stół Operacyjny (1 szt.); Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, parametry) określone są w Załącznikach nr 4 ÷ 5 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia musi być zarejestrowany i dopuszczony do używania w służbie zdrowia na terenie kraju, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz.U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do nieodpłatnego zaprezentowania oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego dot. pakietów nr 1-2.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192230-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu dokonania oceny parametrów technicznych w kryterium JAKOŚĆ i przyznania punktów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1.1 katalogu, folderu lub opisu technicznego lub kart katalogowych w języku polskim. Treść dołączonego do oferty dokumentu powinien potwierdzać wszystkie dodatkowo oceniane parametry określone w SIWZ. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach dodatkowo ocenianego parametru będzie skutkowało nie przyznaniem dodatkowych punktów – (0 pkt). Dopiski, uzupełnienia odręczne w dokumentach nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy przyznawaniu punktów. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na platformie informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie