Adres: 40230 Katowice, ul. Staszica
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 552 084 , fax. 322 552 084
Data zamieszczenia: 2018-07-26
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach ul. Staszica 2 40230 Katowice , woj. śląskie tel. 322 552 084 , fax. 322 552 084 REGON: 72427000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BO – „Ogród dydaktyczno-społeczny” – Zielone Zawodzie! Realizacja ogrodu dla mieszkańców Zawodzia i społeczności szkoły Zespół Szkół nr 1: strefa relaksu i strefa aktywności. Razem tworzymy zieloną przestrzeń na Zawodziu!
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie ogrodu dydaktyczno-społecznego, dostawę i montaż altany oraz wiaty przeznaczonej na odpady stałe i biodegradacyjne, montaż małej architektury wraz z oświetleniem, dostawę i nasadzenie roślin ozdobnych oraz drzew i krzewów owocowych, montaż nawodnienia ogrodu wraz z robotami towarzyszącymi w Zespole Szkól nr 1 im. Jerzego Ziętka przy ul. Staszica 2 w Katowicach. DANE OGÓLNE: Opracowaniem objęta jest część działki nr 170/2 i nr 171/5 KW 40760, Obręb Dz. Bogucice – Zawodzie, na której znajduje się budynek szkoły oraz przyległy teren zielony. Przedmiotowa działka znajduje się w zarządzie i użytkowaniu Zespołu Szkoły nr 1 w Katowicach. Teren działki jest ogrodzony. Obecnie na terenie przeznaczonym na zagospodarowanie ogrodu znajduje się zieleń niska – trawa i krzewy oraz nasadzenia drzew ozdobnych typu tuje i młode drzewa liściaste. W celu wykonania prac wykonawca winien zdjąć górną nawierzchnię ziemi oczyszczając ją z resztek gruzu oraz dokonać przesadzenia drobnych krzewów w wskazane miejsca. 1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej – w terminie do 4 tygodni od podpisania umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1. dokumentację projektową: a. projekt budowlany wykonania ogrodu dydaktyczno-społecznego ze wszystkim elementami wymaganymi przez Zamawiającego; b. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 15 listopada 2018r - takie jak: wymiana nawierzchni ziemi rodzimej terenu na której zostanie nasadzona zieleń: drzewa, krzewy, rośliny jadalne i ozdobne, dostawa i montaż elementów oraz wyposażenia dodatkowego (ławki, stoły, kosze, tabliczki do opisywania roślin, obrzeża trawnikowe, oświetlenie solarne dekoracyjne) wchodzących w skład ogrodu, wykonanie altany posadowionej na fundamencie 80cm, wykonanie wiaty śmietnikowej posadowionej na fundamencie 80cm, ułożenie posadzki brukowej pod wiatą śmietnikową. Uwagi końcowe Wszystkie zastosowane materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów Ustawy „Prawo budowlane” z dnia 7 lipca 1994 roku. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed wykonaniem, zamontowaniem urządzeń, Zamawiający będzie wymagał przedstawienia kompletu certyfikatów, atestów które następnie muszą być załączone do dokumentów odbiorowych. Prace budowlane należy wykonać z należyta starannością oraz wiedzą i sztuką budowlaną oraz wg odpowiednich norm i warunków technicznych wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie