Adres: 40748 Katowice, ul. Jacka Malczewskiego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 202 97 19 , fax. 32 202 97 19
Data zamieszczenia: 2018-05-30
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im.Karola Miarki ul. Jacka Malczewskiego 1 40748 Katowice , woj. śląskie tel. 32 202 97 19 , fax. 32 202 97 19 REGON: 72284500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BO – Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sali gimnastycznej polegające na remoncie podłogi (montaż wykładziny PCV wraz z podłożem), montażu wyposażenia (bramki do piłki ręcznej, kosze do koszykówki, tablicy wyników, materace na ścianach) z robotami towarzyszącymi, w szczególności: 1. Roboty budowlane: • montaż konstrukcji stalowej we wnęce okiennej dla zamocowania projektowanej elektronicznej tablicy wyników; • montaż elektronicznej tablicy wyników; • montaż 2 nowych tablic do koszykówki; • wykonanie na ścianach mocowań rzepów do materacy wyciszających; • po wykonaniu prac "brudnych" oczyszczenie istniejącej podłogi drewnianej; • ułożenie płyt wiórowych 2x10mm w dwóch warstwach z przesunięciem, mocowanych wkrętami do istniejącej podłogi; • wykonanie klinów przy wejściach w celu redukcji powstałej różnicy wysokości posadzek miedzy salą, a korytarzem; • szpachlowanie połączeń płyt elastyczną masą; • ułożenie wykładziny sportowej (zgodnie z kolorystyką wg projektu) grub. 7mm; • malowanie linii (należy malować zgodnie z rysunkiem rzutu posadzki); • zabudowa drewnianych listew przyściennych systemowych z drewna iglastego w kolorze naturalnym, • malowane lakierem bezbarwnym z otworami umożliwiającymi wentylację podłogi przestrzeni konstrukcji; • montaż 2x nowych przyściennych bramek do piłki ręcznej; • ponowny montaż drabinek na tych samych mocowaniach; • zamocowanie materaców na rzepach na ścianach. 2. Instalacje elektryczne oraz badanie i pomiary: • doprowadzenie energii elektrycznej do tablicy wyników, • przyjęcie rozwiązań odnośnie doboru przewodów i zabezpieczeń, • wykonanie instalacji elektrycznych: o zasilanie tablicy wyników o wymiana gniazd wtykowych o przeciwporażeniową • badanie i pomiary skuteczności zerowania pomiar jeden i każdy następny, • sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania, próba działania wyłącznika różnicowoprądowego, • sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn 1-faz., • zamurowanie i zamalowanie bruzd. 3. Roboty uzupełniające: • przegląd istniejącej podłogi, ewentualne ruchome elementy (deski) istniejącej posadzki sportowej powinny być przymocowane do podłoża - za pomocą wkrętów do drewna, • demontaż listew przypodłogowych, pamiętając o pozostawieniu szczeliny wentylacyjnej szer. 20-25 cm po całym obwodzie płyty boiska; • demontaż 2 koszy do koszykówki; • demontaż drabinek gimnastycznych, mocowania w ścianach drabinek gimnastycznych zachować w celu ponownego montażu. • roboty zw. z instalacją elektryczną – kucie bruzd • wywóz gruzu, odpadów i utylizacja. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez COMTAREX Biuro Architektów Sp. z o. o, 40-095 Katowice, ul. Stawowa 3, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie