Adres: 40124 Katowice, ul. Sokolska
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 258 22 13 , fax. 32 258 22 13
Data zamieszczenia: 2018-09-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Nr 48 ul. Sokolska 40124 Katowice , woj. śląskie tel. 32 258 22 13 , fax. 32 258 22 13 REGON: 27055443300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BO – Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 48 w Katowicach przy ul. Sokolskiej 56a
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym na działce nr 58/18 obręb 0002 Bogucice – Zawodzie. 1). Zamówienie obejmuje: 1. Stworzenie ładnego, funkcjonalnego i bezpiecznego placu zabaw dla dzieci. 2. Podzielenie placu na strefy bezpieczeństwa z nawierzchnią syntetyczną, przepuszczalną dla wody, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 2,0m, na podbudowie z kruszyw mineralnych zgodnie z wytycznymi MEN. 3. Zapewnienie komunikacji pomiędzy placem zabaw, a istniejącym placem z kostki betonowej poprzez nowy odcinek projektowanego chodnika. 4. Wybranie i usytuowanie w terenie elementów zabawowych (wykorzystanie istniejących elementów oraz nowo zakupionych i wkomponowanie w terenie). 5. Rekultywacja oraz uzupełnienie istniejącego trawnika. 6. Wycinka drzewa – 1 szt. 2). Nowe urządzenia: 1. Zestaw Music 4, 2. Bujak kucyk, 3. Bujak skuter, 4. Piaskownica 300x 300cm, 5. Wyposażenie dodatkowe: a. kosz na śmieci – 1 szt. b. ławka bez oparcia – 2 szt. 3). Obecnie Przedszkole usytuowane w centralnym punkcie osiedla Koszutki posiada duży ogród dostępny dla dzieci przedszkolnych, a po południu także dla dzieci osiedlowych. Istniejące na placu zabaw urządzenia wymagają w większości wymiany na nowe bardziej atrakcyjne. Teren, na którym planuje się realizację inwestycji jest w miejscu istniejącego placu zabaw o nawierzchni głównie piaskowej, a miejscami trawiastej. Wokół granicy parceli i częściowo wewnątrz ogrodu znajdują się drzewa i gdzie nie gdzie krzewy. Od strony wschodniej niewielki nasyp ( górka do zabawy dla dzieci). Ogród przedszkolny jest bogato wyposażony w zieleń, krzewy i drzewa liściaste i iglaste, wymaga jednak zainstalowania nowych, bezpiecznych urządzeń sportowo zręcznościowych i urządzeń typowo zabawowych, przyczyniających się do rozwoju fizycznego dzieci. Ponadto wszystkie istniejące urządzenia do zabawy znajdują się na powierzchni piaskowej - co według użytkowników jest bardzo niewygodne. Zakłada się zmianę nawierzchni na bezpieczną poliuretanową – wokół nowych i wykorzystanych istniejących urządzeń. 4). Bilans terenu: Powierzchnia terenu objętych opracowaniem: 1. Powierzchnia placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną poliuretanowa 170,64 m2; 2. Powierzchnia trawy do obsiania 625,66m2; 3. Pozostał powierzchnia 590,44m2. 5). Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektów Wielobranżowych „DS.-PROJEKT”, 40-038 Katowice, ul. Reymonta 40/5, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Niniejsze postępowanie nie obejmuje wykonania strefy gier aktywnych wraz z podbudową z kostki, instalacji Linarium Mt. Kasprowy, Pozycje przedmiaru nie objęte niniejszym postępowaniem nr: od 8 do 12, 19, 21, 26. Zmniejszenie ilości pozycji przedmiaru nr: 7, od 13 do 18, 25. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie