Adres: 40140 Katowice, ul. Jana Dekerta
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 581 889 , fax. 322 581 889
Data zamieszczenia: 2018-07-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 17 ul. Jana Dekerta 1 40140 Katowice , woj. śląskie tel. 322 581 889 , fax. 322 581 889 REGON: 7228000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BO – Modernizacja i renowacja szatni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 17 im. T. Kościuszki przy ul. Dekerta 1 - z uwzględnieniem zagadnień wilgotnościowych i mikologicznych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją i renowacją szatni szkolnej polegające na wykonaniu drenażu i izolacji zewnętrznej ściany, skuciu tynków wewnętrznych, wykonaniu tynków renowacyjnych, malowaniu ścian i sufitów, wymianie drzwi i okien zewnętrznych, wymianie instalacji elektrycznej, wykonaniu wentylacji oraz zakupie i montażu szafek i ławek do szatni, w szczególności: 1. BRANŻA BUDOWLANA: 1.1. Renowacja ściany zewnętrznej szatni: a. odkopanie ściany, b. wykonanie iniekcji poziomej, c. skucie i odtworzenie głuchych tynków, d. wykonanie izolacji ściany wraz z ociepleniem i osłoną z folii kubełkowej, 1.2. Drenaż ściany szatni: a. ułożenie rury drenażowej z geowłókniną. 1.3. Renowacja ściany wewnętrznej: a. skucie starych tynków do wysokości 127 cm od poziomu posadzki, b. wykonanie tynku renowacyjnego dwuwarstwowego, c. malowanie tynku renowacyjnego farbą krzemianową z gruntowaniem. 1.4. Malowanie ścian i sufitu: a. malowanie starych tynków farbami emulsyjnymi po przygotowaniu podłoża. 1.5. Wymiana okien: a. wymiana okien w pomieszczeniach szatni: zewnętrznych z nawietrzakami higrosterowalnymi 1180 x 850 - 4 szt., podawczego 1200 x 770 - 1 szt., wraz z wykonaniem lady. 1.6. Wymiana drzwi zewnętrznych a. wymiana drzwi zewnętrznych z poszerzeniem otworu drzwiowego (drzwi aluminiowe pełne o wym. 2050 x 900 w świetle ościeży z dwoma zamkami patentowymi i trzema zawiasami). 1.7. Wyposażenie szatni: a. zakup i ustawienie 124 szt. szafek metalowych podwójnych o wymiarach 30 x 50 x 180. b. zakup ławek do szatni - 17,7 mb. 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 2.1. Wykonanie instalacji elektrycznej z oprawami i montażem czujek ruchu, 2.2. Montaż kurtyny powietrznej. 3. BRANŻA SANITARNA: 3.1. Montaż instalacji wentylacyjnej: a. wykonanie przebić w ścianach, b. wykonanie instalacji wywiewnej z rur i kształtek stalowych ocynkowanych typu BI - 1 kpl., c. zabudowa kratek wentylacyjnych z przepustnicami - 5 kpl., d. zabudowa wentylatora kanałowego - 1 kpl., e. wykonanie zasilania elektrycznego wentylatora - 1 kpl., f. zabudowa nawiewników okiennych - 5 szt. g. rozruch i regulacja. 3.2. Wymiana grzejników a. grzejnik stalowy dwupłytowy wys./dług: 600 x 1000 mmm, ciśnienie robocze 10 bar, temp. max.l 10 OC , wyposażony w zawór zwrotny, wkładkę i głowicę termostatyczną, zawór odpowietrzający: wys./dług. 600/1000 - 1 kpl., wys./dług. 900/2000 - 2 kpl., wys./dług. 900/1200 - 1 kpl. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD”, 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie