Adres: 40039 Katowice, ul. Sienkiewicza
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 563 601 , fax. 322 563 601
Data zamieszczenia: 2018-06-01
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach ul. Sienkiewicza 74 40039 Katowice , woj. śląskie tel. 322 563 601 , fax. 322 563 601 REGON: 27655429100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BO – Boisko wielofunkcyjne dla I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach przy ul. Sienkiewicza 74
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska wielofunkcyjnego dla I LO im. Kopernika o nawierzchni syntetycznej wraz z odwodnieniem, ogrodzeniem piłkochwytami, wyposażeniem sportowym, w szczególności: a) demontaż i utylizację dwóch mniejszych istniejących boisk wraz z wyposażeniem , b) wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem i utylizacją urobku, c) zabudowanie warstw podbudowy, d) budowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1 188,00 m2 zawierającego pola do gry: - w piłkę ręczną (1x), - koszykówkę (2x), Projektuje się boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) o wymiarach – pole gry: 40,00 x 20,00 m, z dwoma boiskami do koszykówki o wymiarach – pole gry: 15,00 x 26,00 m (położonymi w poprzek boiska do piłki ręcznej). Linie segregacyjne wydzielą poszczególne miejsca gry. e) odtworzenie zniszczonej nawierzchni z bruku betonowego, f) wykonanie odwodnienia liniowego powierzchniowego z korytek betonowych od strony szkoły wraz z podłączeniem do istniejącej studzienki, g) wykonanie po trzech stronach boiska piłkochwytu h=6, 05m, h) montaż sprzętu sportowego: 2 bramki, zestaw do koszykówki na boiska zewnętrzne, tablica z regulaminem; i) wyrównanie / wyplantowanie terenu w celu odtworzenia terenu w miejscu prowadzenia prac. 1. Parametry techniczne elementów boiska Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym / ceglastym i zielonym. Obszar boiska wraz z nawierzchnią utwardzoną wydziela z 3 stron ogrodzenie w formie piłkochwytów o wys. 6,0m i 4,0m. Projektuje się podbudowę i nawierzchnię boiska wg. następującego układu konstrukcyjnego: o nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa składająca się z maty elastomerowej gr. minimum 11,0mm oraz poliuretanowego natrysku gr. minimum 2,0mm przepuszczalną dla wód opadowych, w kolorze ceglastym i zielonym. o warstwa betonu jamistego LB-15 gr. 10,0cm, o warstwa kruszywa kamiennego ( fr. 0-31,5 mm), gr. 5,0cm, o warstwa kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63mm) o gr. 10,0cm, o warstwa odsączająca piaskowa gr. 10,0cm, Obramowania nawierzchni o Obramowanie nawierzchni boiska obrzeżem betonowym o wym. 8,0x30,0cm na ławie betonowej B-15, z oporem. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektów Wielobranżowych „DS.-PROJEKT”, 40-038 Katowice, ul. Reymonta 40/5, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/528/2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie