Adres: 88-100 Inowrocław, al. Ratuszowa 36
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 52 35 55 250
Data zamieszczenia: 2024-07-04
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław al. Ratuszowa 36 88-100 Inowrocław , woj. kujawsko-pomorskie tel. 52 35 55 250 REGON: 092350725
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elek-troniczną, na uzgodnione adresy e-mail lub telefonicznie;2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, któ-re oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD;3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:- informuję Zamawiającego o przyjęciu zlecenia i gotowości do jego realizacjiw czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub zgłasza ewentualne uwagi w ciągu dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia,- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zle-cenie (z zastrzeżeniem, że termin realizacji nie może być krótszy niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ru-chu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuż-szy niż 14 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastą-pi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszegoi kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych;6) protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury)z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającegoi Wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;7) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;8) Wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanegoz utrzymaniem oznakowania poziomego, wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: