Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa 21
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-06-18
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice Zwycięstwa 21 44-100 Gliwice , woj. śląskie REGON: 276255335
Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej MSIP w okresie trwania niniejszej umowy.Zakres przewidzianej w niniejszej umowie asysty technicznej obejmować będzie w szczególności:1) usuwanie błędów, stwierdzonych w trakcie eksploatacji MSIP;2) reinstalacja i rekonfiguracja komponentów MSIP w przypadku awarii oprogramowania lub serwerów, na których rezyduje MSIP, włącznie z wizytą w siedzibie Zamawiającego, jeśli jest taka potrzeba;3) instalacja oprogramowania narzędziowego w szczególności serwera bazy danych ORACLE, w przypadku konieczności jego aktualizacji do nowszej wersji dla poprawnego lub wydajniejszego działania oprogramowania aplikacyjnego MSIP;4) dostarczenie niezależnych uaktualnień oprogramowania (upgrade), przy czym częstotliwość i zakres uaktualnień jest zgodny z pracami rozwojowymi prowadzonymi przez Wykonawcę;5) wykonywanie zmian zawartości bazy danych, których nie mogą wprowadzić pracownicy Zamawiającego lub, które ze względu na charakter wymagają szczególnych procedur bezpieczeństwa. Zmiany te, nie mogą wiązać się ze zmianą schematu bazy danych, chyba, że Wykonawca zaopiniuje pozytywnie zmianę;6) zmianę technologiczną, na wniosek Wykonawcy, wdrożonych rozwiązań, o ile nie zmniejszy to funkcjonalności i cech rozwiązań zastępowanych zmianę taką musi zaakceptować Zamawiający;7) dostosowywanie na wniosek Zamawiającego oprogramowania wskazanego w § 1 ust. 1 pkt 1) umowy do zmian w prawie w zakresie ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie zmian w modelu danych ewidencyjnych;8) dwa przeglądy konserwacyjne MSIP wraz z serwerami, na których MSIP rezyduje w zakresie obejmującym sprawdzenie poszczególnych składników systemu, analizę logów celem wykrycia ewentualnych sytuacji niepożądanych;9) odbywanie do 4 wizyt konsultacyjno-szkoleniowych w okresie realizacji niniejszej umowy, na żądanie Zamawiającego w ustalonych terminach. Maksymalny czas trwania 1 wizyty wynosi 8 godzin;10) konsultacje (HELP DESK) dla użytkowników końcowych z zakresu obsługi aplikacji oraz konsultacje z zakresu administracji i konfiguracji oprogramowania za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: