Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
Data zamieszczenia: 2019-12-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913 REGON: 16200000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp do aktualizacji oprogramowania niezbędnego do zapewnienia pracy urządzeń, zapewnienie wsparcia technicznego dla tego oprogramowania oraz naprawę lub wymianę urządzeń lub ich elementów w przypadku ich awarii 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: 1) część A - usługi na urządzenia firm: UCS CISCO, NetApp, QUANTUM, Vmware, Checkpoint, 2) część B - usługi na urządzenia firmy JUNIPER, MERU/Fortinet 3) część C – usługi na urządzenia firmy DELL 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych asortymentów zawierają załączniki nr 3A-3C do Siwz. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorach umowy dla poszczególnych części zamówienia odrębnie, stanowiących załączniki nr 5A, 5B i 5C do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1) część A – 18.000,00 zł 2) część B – 2.000,00 zł 3) część C – 500,00 zł 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, kwota wymaganego wadium stanowi sumę kwot wadiów dla poszczególnych części, na które składana jest oferta.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: