Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
Data zamieszczenia: 2017-09-08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Partyzantów 74 80254 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235 REGON: 19281776900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Batorego 2a,b,c i Konopnickiej 12 w Gdańsku.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach: ul. Batorego 2a,b,c w Gdańsku; (działki nr 454/2, 458, obręb ew. 41), ul. Konopnickiej 12 w Gdańsku; (działki nr 19, 20, 22/23, obręb ew. 56). 2) Zakres robót obejmuje między innymi: a) ul. Batorego 2a,b,c roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, usunięcie części nasadzeń drzew i krzewów, wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie trawników, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, wykonanie nawierzchni korowej, pielęgnacja istniejącej i nowej zieleni, montaż ławki, wypionowanie trzepaka, uporządkowanie terenu. b) ul. Konopnickiej 12 roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu Meba, wykonanie trawników, wykonanie nasadzeń krzewów, pielęgnacja istniejącej i nowej zieleni, montaż ławek, uporządkowanie terenu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) a) ul. Batorego 2a,b,c Projekt zagospodarowania terenu – zagospodarowanie terenu przy ul. Batorego 2A w Gdańsku, dz. nr 454/2 i 458 obr. 41– załącznik nr 1.1 do SIWZ, • Rysunek nr A-1 –plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.1a do SIWZ, • Rysunek nr A-2 – inwentaryzacja budowlana – załącznik nr 1.1b do SIWZ, • Rysunek nr A-3 – inwentaryzacja i gospodarka zielenią – załącznik nr 1.1c do SIWZ, • Rysunek nr A-4 –tyczenie i nawierzchnie – załącznik nr 1.1d do SIWZ, • Rysunek nr A-5 – przekroje przez nawierzchnie – załącznik nr 1.1e do SIWZ, • Rysunek nr A-6 – projekt nasadzeń - załącznik nr 1.1f do SIWZ, • Rysunek nr A-7 – wyposażenie – załącznik nr 1.1g do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zagospodarowanie terenu przy ul. Batorego 2A w Gdańsku, dz. nr 454/2 i 458 obr. 41 – załącznik nr 1.2 do SIWZ, Przedmiar – Gdańsk, ul. Batorego 2A – zagospodarowanie drogowe - załącznik nr 1.3 do SIWZ (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót), Przedmiar – Gdańsk, ul. Batorego 2A – zieleń - załącznik nr 1.4 do SIWZ (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót). b) ul. Konopnickiej 12 Projekt budowlany zagospodarowania terenu budynku mieszkalnego – wielorodzinnego położonego przy ul. Konopnickiej 12 w Gdańsku - załącznik nr 2.1 do SIWZ, • Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 2.1a do SIWZ, • Rysunek nr 1– sytuacja - załącznik nr 2.1b do SIWZ, • Rysunek nr 2 – zakres prac zagospodarowania terenu działki – ul. Konopnickiej 12 w Gdańsku – stan projektowany - załącznik nr 2.1c do SIWZ, • Rysunek nr 3 – widoki A i B - załącznik nr 2.1d do SIWZ, • Rysunek nr 4 – zestawienie roślin - załącznik nr 2.1e do SIWZ, • Rysunek nr 5 – zestawienie roślin - załącznik nr 2.1f do SIWZ, • Dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 2.1g do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu - projekt budowlany zagospodarowania terenu budynku mieszkalnego – wielorodzinnego położonego w Gdańsku przy ul. Konopnickiej 12– załącznik nr 2.2 do SIWZ, Przedmiar - zagospodarowanie terenu podwórka wewnętrznego; Gdańsk, ul. Konopnickiej 12– załącznik nr 2.3 do SIWZ (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót). 4) Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe, murarskie w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej: w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 3 osoby, w przypadku składania oferty na dwa zadania – 6 osób, do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 800,00 zł , w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 1 200,00 zł, w przypadku składania oferty na dwa zadania – 2 000,00 zł.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona. 6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ. 7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie