Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Przetarg nieograniczony
72413000-8
Nie
Nie
Nie
2017-11-02
0
Tak
Al. Grunwaldzka
Gdańsk
80-309
Pomorskie

Usługi zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Invest In Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg

Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200

Data zamieszczenia: 2017-11-02

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472D 80-309 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200 REGON: 19004453000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl, www.bip.arp.gda.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Invest In Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Invest in Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowego opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) oraz Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji: Oprócz usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. V ust. 1 SOPZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania dodatkowych godzin opieki technicznej, w wymiarze nie większym niż łącznie 25 godzin. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przez cały okres trwania umowy, tj. przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia strony. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na udzieleniu Wykonawcy indywidualnych zleceń wykonania usług informatycznych opieki technicznej strony internetowej. Wynagrodzenie za wykorzystane w ramach prawa opcji godziny opieki technicznej będzie rozliczane wg stawki godzinowej wskazanej w ofercie Wykonawcy i na zasadach przewidzianych w Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy dla usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. V ust. 1 SOPZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia, o których mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) koncepcja makiety strony (2 próbki strony głównej) – przygotowane dowolną techniką, dostarczone na nośniku elektronicznym (np. CD/DVD, flashdrive lub innym). 2) koncepcja graficzna (2 próbki strony głównej) - przygotowane dowolną techniką dostarczone na nośniku elektronicznym (np. CD/DVD, flashdrive lub innym). Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: koncepcja makiety strony oraz koncepcja graficzna. W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) wykaz osób, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie