Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
Data zamieszczenia: 2020-05-12
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Polanki 119 80-308 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41 REGON: 29420800000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl; http://szpitalpolanki.pl/; https://szpitalpolanki119.bip.gov.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: CPV 18 01 03 (inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt z wyłączeniem CPV 18 01 80 i 18 01 82) CPV 18 01 09 (leki inne niż wymienione w CPV 18 01 08). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym ilości oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Określone w formularzu ofertowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby wytworzonych odpadów, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wywozu i utylizacji niepełnej ilości odpadów. Zamawiający zrealizuje umowę przynajmniej w części odpowiadającej 60% wartości odpadów podanych w formularzu ofertowym. Z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. (Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie ustanowił w postępowaniu warunków udziału) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: