Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Przetarg nieograniczony
90620000-9
Tak
Nie
Nie
2020-12-08
0
Tak
Partyzantów
Gdańsk
80-254
Pomorskie

Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235

Data zamieszczenia: 2020-12-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy Partyzantów 74 80-254 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235 REGON: 19281776900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomościgda.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy-zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie: a)Odśnieżania dachów budynków gminnych w 2021 r. Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 24 000,00 m2 b)usuwania sopli z okapów budynków gminnych w 2021 r. Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 180. c)odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa w 2021 r. Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania –2 500,00 m2 d)usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa w 2021 r. Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 12.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE 1 – 4 300,00 zł; ZADANIE 2 – 500,00 zł ZADANIE 3 – 400,00 zł ZADANIE 4 – 30,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 1.3. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia (zadanie 1 i zadanie 3) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2 i zadanie 4). Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 i 3 oraz 4 godziny dla zadania 2 i 4. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 1.4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 1.5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 1.6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: