Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
Data zamieszczenia: 2016-04-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36 36 80-254 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758 REGON: 19003008390919
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 22/B/NT/2016 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Wydajność materiałów zaoferowanych przez Wykonawcę nie może obniżać trwałości całego urządzenia i wydajności innych materiałów używanych w tym urządzeniu. Zamawiający rozumie przez to, że takie materiały jak grzałki, bębny i pasy transferu powinny działać prawidłowo zgodnie ze wskazaniami producenta materiałów i zapewniać pełną jakość do końca działania zgodnie ze statystyką zliczania zużycia zaimplementowaną przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga by dostarczone materiały eksploatacyjne gwarantowały jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych) do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie terminu ważności materiałów. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały nie spowodowały utraty gwarancji eksploatowanych urządzeń lub nie powodowały wzrostu kosztów bieżących przeglądów okresowych, w szczególności w związku z większym zabrudzeniem urządzeń, złą jakością wydruku. Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne z wyłączeniem materiałów podanych w zał.6 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251208
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 6500,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego lub oryginał gwarancji załączyć do oferty. Potwierdzenie złożenia wadium w kasie Zamawiającego można otrzymać na wcześniej przygotowanej kopii gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji dostawy
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)