Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
Data zamieszczenia: 2016-07-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7 7 80-952 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178 REGON: 00028864000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisu centrali telefonicznej zlokalizowanej w Centrum Medycyny Inwazyjnej Zamawiającego, w okresie 48 miesięcy. 2. Konfiguracja sprzętowa centrali będącej przedmiotem usługi określona została w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1) Reakcji na zgłoszenie awarii i usuwanie ich zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2) Telefonicznego doradztwa technicznego dla personelu Zamawiającego w czasie godzin pracy Zamawiającego, 3) Zapewnienia we własnym zakresie bazy części zamiennych, niezbędnych do natychmiastowej reakcji na awarie zgłaszane przez Zamawiającego. 4) Wykonania przez Wykonawcę raz w roku testu zasilania awaryjnego Centrali i podzespołów (siłownia oraz zestaw akumulatorów) polegającego na kontrolowanym przełączeniu Centrali i podzespołów na pełne zasilanie awaryjne i weryfikację stabilności działania. 5) Wykonania przez Wykonawcę aktualizacji do najnowszej wersji posiadanego przez Zamawiającego systemu taryfikacyjnego Intelix (IBB ver 4.04) oraz rozbudować ten system o moduł Billing On-line dla 500 użytkowników. 4. Zamawiający wymaga, aby serwis centrali telefonicznej odbywał się zgodnie z procedurami serwisowymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania 24 godzinnego helpdesku, do przyjmowania zgłoszeń serwisowych, czynnego w trybie 24/7/365, oferującego: 1) pełne wsparcie i diagnostykę zdalną, 2) usuwanie uszkodzeń systemu telekomunikacyjnego w miejscu instalacji systemu przez wymianę lub naprawę sprzętu. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał następujące warunki brzegowe serwisu: 1) Awaria krytyczna (wszelkie krytyczne defekty i uszkodzenia, które spowodowały lub spowodują całkowitą niesprawność systemu lub przerwę w działaniu więcej niż 25% numerów wewnętrznych): czas reakcji max. 2 godziny, usunięcie awarii max. 12 godzin. 2) Awaria niekrytyczna (każde pogorszenie funkcjonalności lub wydajności mające cechy uszkodzenia, awarii lub defektu inne niż awaria krytyczna): czas reakcji max. 4 godziny, usunięcie awarii max. 48 godzin 3) Pozostałe problemy z pojedynczymi funkcjami nie mające znamion uszkodzenia lub awarii: czas reakcji max. 2 dni, usunięcie problemu max. 14 dni. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642142001
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 7000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do serwisu
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.old.uck.gda.pl/zamowienia.php
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)