Adres: 80-751 Gdańsk, Ołowianka
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. +48583018611 , fax. +48583018453
Data zamieszczenia: 2018-10-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku Ołowianka 9-13 80-751 Gdańsk , woj. pomorskie tel. +48583018611 , fax. +48583018453 REGON: 000635075
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmm.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Ośrodka Kultury Morskiej, Żurawia wraz z otoczeniem oraz wybranych pomieszczeń w Spichlerzach na Ołowiance dla Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Ośrodka Kultury Morskiej i Żurawia oraz wybranych pomieszczeń w Spichlerzach na Ołowiance dla Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku, które swoim zakresem obejmuje zakres pracy wskazany w części III SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Czynności te obejmują m.in.: -utrzymanie czystości w budynku OKM (za wyjątkiem sal wystawowych) z podziałem na czynności wskazane w części III SIWZ. -utrzymanie czystości w wybranych pomieszczeniach budynku Żurawia, zgodnie z częścią III SIWZ -Utrzymanie czystości w wybranych pomieszczeniach budynku Spichlerzy na Ołowiance, zgodnie z częścią III SIWZ. -Spełnienie warunków dodatkowych (IV Warunki dodatkowe – III część SIWZ) -zapewnienie dyżuru serwisu sprzątającego w godzinach udostępniania Muzeum zwiedzającym (całodzienny dyżur), polegającego na stałej kontroli węzłów sanitarnych, pracach dorywczych takich jak: sprzątanie bieżących zabrudzeń oraz innych prac jakie są potrzebne w godzinach otwarcia placówki, -prace okresowe w tym: mycie okien, mycie elewacji szklano-aluminiowych i innych przeszkleń zewnętrznych (w tym prace tzw. alpinistyczne), odśnieżenie dachu, odkurzenie eksponatów w holu, konserwacja posadzek olejowanych, czyszczenie krzeseł tapicerowanych; -uzupełnianie w ramach ceny za wykonanie zamówienia papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła o jakości przynajmniej średniej i przyjemnym zapachu oraz płynu do mycia naczyń w dozownikach, -zapewnienie niezbędnych środków i artykułów higieniczno-sanitarnych oraz innych środków i preparatów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie