Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
Data zamieszczenia: 2016-04-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. Narutowicza 11/12 11/12 80-233 Gdańsk , woj. pomorskie tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45 REGON: 00000162000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych podczas uroczystej kolacji zorganizowanej dla uczestników XX Meeting of the Polish Society of Medical Termography oraz The European Association of Thermology, w dniu 03.07.2016 r. z udziałem wszystkich uczestników oraz zaproszonych gości. 2. Usługa obejmuje następujący zakres: 1/ Obiad w formie biesiady kaszubskiej: z tradycyjną zupą kaszubską, pulki ze śledziami, pieczeń w sosie żurawinowym, pierogi (różne rodzaje do wyboru - lepione ręcznie), do wyboru ziemniaki i kasza gryczana, 3 rodzaje surówek, napój ze świeżych ogórków, woda z miętą, 2/ deser - kawa, herbata, ciasto domowe z owocami sezonowymi 3. Uroczysta kolacja w formie bufetu szwedzkiego w dniu 03.07.2016 r. dla max. 40 osób. Godzina rozpoczęcia uroczystości 18:00. Przewidywana godzina zakończenia: 21:00 4. Lokalizacja restauracji: Zamawiający wymaga aby restauracja zlokalizowana była w Gdańsku Głównym, w centrum miasta, na Starym Mieście . 5. Wykonawca zapewni miejsca siedzące dla wszystkich gości. 6. Zamawiający wymaga, aby sala konsumpcyjna i miejsce dla zespołu znajdowały się na jednym poziomie. 7. Wykonawca zapewnieni obsługę kelnerską oraz wystrój sali i stołów. 8. Zamawiający jest uprawniony do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilości podanej w ppkt. 3 niniejszego rozdziału, a Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do niego żadnych roszczeń z tego tytułu. 9. Zamawiający potwierdzi gwarantowaną liczbę osób na 7 dni przed rozpoczęciem Konferencji. W przypadku braku potwierdzenia ze strony Zamawiającego, podana wcześniej gwarantowana liczba osób staje się automatycznie ilością wiążącą. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę uczestników konferencji. 11. Podstawą do wystawienia faktury będzie zrealizowana przez Wykonawcę bez zastrzeżeń usługa, o której mowa w rozdziale III SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Organizacja występu lokalnego zespołu folklorystycznego
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)