Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Przetarg nieograniczony
30163000-9
Nie
Nie
Nie
2017-11-24
0
Tak
Nowe Ogrody
Gdańsk
80803
Pomorskie

Sprzedaż i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

Sąd Apelacyjny w Gdańsku ogłasza przetarg

Adres: 80803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 583 238 547 , fax. 583 238 588

Data zamieszczenia: 2017-11-24

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 80803 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 583 238 547 , fax. 583 238 588 REGON: 286135000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż kart podarunkowych (świątecznych) przeznaczonych dla pracowników oraz rencistów i emerytów Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. do Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 7, pok.2.3. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kart podarunkowych (świątecznych) w formie elektronicznych kart płatniczych, podzielonych na asortyment podstawowy i asortyment objęty prawem opcji, według poniższego zestawienia: a. karta podarunkowa o nominale 150 zł – 61 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); b. karta podarunkowa o nominale 180 zł – 137 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); c. karta podarunkowa o nominale 300 zł – 217 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); d. karta podarunkowa o nominale 400 zł – 66 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); e. karta podarunkowa o nominale 600 zł – 79 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); f. karta podarunkowa o nominale 800 zł – 7 szt. (zakres podstawowy) + 10 szt. (zakres opcji); pozwalających zakupić artykuły użytku codziennego, a w szczególności artykuły: spożywcze, drogeryjne, chemii gospodarczej, tekstylne, RTV-AGD i inne. 3. Elektroniczne karty płatnicze muszą być akceptowane w różnych sieciach super i hipermarketów oraz innych placówkach handlowych, umożliwiających płatność przy użyciu terminali rozliczeń kart płatniczych na terenie trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Elbląga i Słupska, współpracujących z wyłonionym Wykonawcą. 4. Zamawiający informuje, iż podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji uzależniona jest od wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie asortymentu podstawowego w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie (nie później niż do 15 grudnia br). Natomiast zakres objęty prawem opcji realizowany będzie sukcesywnie osobnymi zamówieniami, z określeniem terminu i ilości.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu ; b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia – wg wzoru przekazywanego wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie o którym mowa w ust.1 niniejszego rozdziału – wg wzoru przekazywanego wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający, zgodnie z art.24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie