Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów 36
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-04-21
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni Partyzantów 36 80-254 Gdańsk , woj. pomorskie REGON: 190030083
Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzdiz.gda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski i naprawa napisu „Stocznia Gdańska” - II post.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego i naprawy napisu „Stocznia Gdańska” znajdującegosię nad bramą nr 2 przy Placu Solidarności w Gdańsku.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 3000
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wykonali w ciągu kolejnych 12 miesięcy zamówienia polegające na remoncie lub zabezpieczeniuantykorozyjnym konstrukcji stalowej o wartości łącznej minimum 50.000 zł brutto.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący:przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek.2) dysponują w celu realizacji zamówienia minimum 1 osobą z uprawnieniami do sprawowania nadzoru konserwatorskiegozgodnie z art. 36a i 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić te warunki wspólnie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-08