Prokuratura Okręgowa
Roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
450000007
Nie
Nie
Nie
2016-06-30
30
Tak
Wały Jagiellońskie 36
Gdańsk
80-853
Pomorskie

Remont budynku Prokuratur Rejonowych w Gdańsku przy ul. Piekarniczej 10.

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

Adres: 80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 36

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 058 30 40 108, 30 40 110 , fax. 058 30 40 108

Data zamieszczenia: 2016-06-30

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa ul. Wały Jagiellońskie 36 36 80-853 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 058 30 40 108, 30 40 110 , fax. 058 30 40 108 REGON: 00000029900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.po.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Prokuratur Rejonowych w Gdańsku przy ul. Piekarniczej 10.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - wykonanie remontu w czynnym budynku Prokuratur Rejonowych w Gdańsku przy ul. Piekarniczej 10. (Uwaga: prokuratury znajdują się w jednym obiekcie - Gdańsk ul. Piekarnicza 10). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - Dokumentacja projektowa, - Przedmiar robót. 1.Zamawiający nie będzie obciążał Wykonawcy kosztami zużycia energii i wody, korzyści z tego wynikające należy uwzględnić w cenie oferty. 2.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje teren budowy. 3.Po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu budowy oraz terenu przyległego w przypadku korzystania z niego. 4.Wykonawca będzie usuwał na bieżąco gruz, złom, materiały pochodzące z demontażu i rozbiórek oraz śmieci i odpady z terenu budowy. Koszt wywozu i utylizacji poniesie Wykonawca. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających przyjęcie gruzu, złomu , odpadów przez odpowiednią jednostkę oraz przeprowadzenie utylizacji. 5.Wykonawca udzieli wymaganej przez Zamawiającego 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia protokolarnego przejęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, po zakończeniu przez Wykonawcę wszystkich robót. 6. Wszystkie materiały/urządzenia, które zostały określone przez Zamawiającego w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót za pomocą nazw producentów, mogą zostać zastąpione materiałami/urządzeniami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnienie przez te materiały/urządzenia wymagań określonych w specyfikacji. Należy wskazać w ofercie - ich nazwy oraz producentów, a także parametry techniczne i cechy charakterystyczne załącznik nr 8. W przypadku braku informacji w załączniku nr 8 Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zastosuje rozwiązań i materiałów równoważnych w przedmiotowym zamówieniu. Wymienione nazwy służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza wykonywanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca na dzień składania oferty nie zamierza korzystać z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 9 .Z uwagi na konieczność wykonywania prac w czynnym obiekcie roboty muszą być prowadzone w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Prace musza być prowadzone w sposób umożliwiający bieżącą działalność instytucji. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu prokuratury, pracy urzędników i poruszania się petentów w obiekcie. Związana z tym będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych - utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń, przeszkód i zanieczyszczeń na ciągach komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) i aktami wykonawczymi do Prawa budowlanego, z przepisami BHP: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. 2003 r. nr 169, poz.1650), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. 2003 nr 47, poz.401), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. 2010 nr 109, poz.719). 10. Uwaga: Zamawiający dopuszcza realizację prac na ciągach komunikacyjnych ( korytarze, klatki schodowe) tylko poza godzinami pracy urzędu tj: po godz 15:30, w dni wolne od pracy oraz w godzinach nocnych, po wcześniejszym powiadomieniu przez Wykonawcę Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania ciągów komunikacyjnych po każdorazowo przeprowadzonych pracach, tak aby umożliwić bieżąca działalność urzędu. 11.Przed rozpoczęciem budowy Kierownik Budowy obowiązany jest sporządzić Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia uwzględniający specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. 12.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przenoszenia wyposażenia z remontowanych pomieszczeń do innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia przed zniszczeniem oraz 13.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę na terenie przewidzianym do realizacji zamówienia w celu sprawdzenia w terenie warunków do realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej w dniu 06.07.15 roku o godz: 11:00 w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowa gwrancja ( nie dłuższa niż 24 miesiące )

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.po.gov.pl

IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)