Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Usługi
Przetarg nieograniczony
316252005
Nie
Nie
Tak
50 dni
2016-04-20
30
Tak
Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Pomorskie

Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.

Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

Adres: 80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 55

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 058 3260100, 3221576 , fax. 058 3221576

Data zamieszczenia: 2016-04-20

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa 55 55 80-180 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 058 3260100, 3221576 , fax. 058 3221576 REGON: 19004288000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym polegającej w szczególności na: a. Ponownym ustawieniu i relokacji czujek liniowych (montaż nowych luster, kalibracja czujek) w obiekcie sortowni (ob. 304) b. Wymianie uszkodzonej centrali CSP12 zainstalowanej w obiekcie kompostowni (ob. 401) i jej zabudowa w szczelnej i ogrzewanej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne, która powinna zostać zamontowana na zewnętrznej ścianie kompostowni. c. Przeniesieniu czujników dymu zabudowanych pod sufitem (5 sztuk) w obiekcie 600. d. Doprowadzenie całego systemu (13 central + globalny repetytor) do takiego stanu aby na żadnej centrali nie było błędów, alarmów lub poblokowanych urządzeń. (Ilość uszkodzeń=0, Stany=0, brak informacji blokowania na centrali). e. Zaprogramowanie wszystkich central zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Między innymi zaprogramowanie stref, tryb dzienny i nocny, uzależnienie alarmów od kilku czujek, wyeliminowanie fałszywych alarmów, ograniczenie (wyeliminowanie) zatrzymania linii technologicznych. f. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego. g. Wykorzystane podczas napraw urządzenia/elementy SSP muszą być fabrycznie nowe oraz zgodne z obowiązującym na zakładzie standardem (oparte o GE UTC Fire & Security) h. Wymianie wszystkich uszkodzonych elementów systemu takich jak czujki liniowe, czujki optyczne lub temperaturowe, ropy, sygnalizatory, itp.) Na etapie oferty należy przyjąć że konieczna jest wymiana wszystkich wymienionych elementów. Dokładna ilość koniecznych do wymiany elementów zostanie określona podczas wykonywania naprawy systemu. Koszt wymiany będzie zgodny z ofertą Wykonawcy. i. Dodanie nowego obiektu warsztatowo magazynowego 507 do ogólnozakładowego SSP 2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów konserwacyjnych oraz bieżącym usuwaniu awarii systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania zainstalowanych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. położonego na ulicy Jabłoniowej 55 w okresie 24 miesięcy od odbioru prac opisanych w punkcie 1. Przewidziano 8 przeglądów okresowych- kwartalnych oraz bieżące usuwanie awarii. Serwisem muszą zostać objęte wszystkie obiekty na których zainstalowany jest SSP, to jest: 201, 203, 206, 207, 208, 501, 210.1, 210.2, 210.3, 215, 301, 304, 311, 401, 500, 502, 600, 701 oraz 507, który ma zostać włączony do systemu. Wszystkie urządzenia obiektu 507 objęte są gwarancją wykonawcy budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony został w III części SIWZ, a zasady realizacji określone zostały w II części SIWZ w projekcie umowy.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl

IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)