Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Dostawy
Przetarg nieograniczony
331416202
Nie
Nie
Nie
24 miesięcy
2016-06-01
30
Tak
Dębinki 7
Gdańsk
80-952
Pomorskie

Dostawa wyrobów medycznych wraz z dzierżawą aparatów do terapii nerkozastępczych

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178

Data zamieszczenia: 2016-06-01

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7 7 80-952 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178 REGON: 00028864000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych wraz z dzierżawą aparatów do terapii nerkozastępczych

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa wyrobów medycznych w asortymencie oraz szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b. Dzierżawa aparatu do terapii nerkozastępczych - o parametrach granicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 5 do SIWZ są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 3. Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt. 4. Wymieniony w pkt. 1 a przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wymieniony w pkt. 1 b aparat musi spełniać parametry określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 6. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonego aparatu u bezpośredniego użytkownika; - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego aparatu; - aktualizacja oprogramowania aparatu w trakcie trwania umowy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez Zamawiającego - zapewnienie obsługi serwisowej aparatu, będącego przedmiotem dzierżawy, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; - umożliwienie Zamawiającemu zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; - usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca na dostarczony sprzętu udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany sprzęt przez Wykonawcę. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 8000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.old.uck.gda.pl/zamowienia.php

IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)