Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Przetarg nieograniczony
39830000-9
Tak
Nie
Nie
2020-06-16
0
Tak
Polanki
Gdańsk
80-308
Pomorskie

Dostawa środków czystości, pieluch i kosmetyków dla dzieci

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki

Województwo: pomorskie

Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41

Data zamieszczenia: 2020-06-16

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Polanki 119 80-308 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41 REGON: 29420800000000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl; http://szpitalpolanki.pl/; https://szpitalpolanki119.bip.gov.pl/

I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, pieluch i kosmetyków dla dzieci

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, artykułów toaletowych, środków chemicznych do sprzątania, środków gospodarczych, pieluch i kosmetyków dla dzieci, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWIZ. Ofertę Wykonawca może złożyć na jedną, kilka lub wszystkie części.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) karty charakterystyki, karty danych technicznych, karty produktów w zakresie wskazanym w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o zarejestrowaniu produktu jako wyrób medyczny- w zakresie pakietu nr 1 poz. 2; 3) próbki w zakresie wskazanym w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 4) Pozytywna opinia Państwowego Zakładu Higieny lub pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka lub pozytywna opinia równoważna pod względem zakresu badania- w zakresie pakietu nr 7 poz. 1-6 oraz pakietu nr 8 poz. 3- 6; 5) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 6) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w Załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: