Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. +48 58 347 23 64 , fax. +48 58 347 10 25
Data zamieszczenia: 2019-06-17
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny ul. Narutowicza 42686 80-233 Gdańsk , woj. pomorskie tel. +48 58 347 23 64 , fax. +48 58 347 10 25 REGON: 16200000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.pg.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery do szybkich zdjęć dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w formie elektronicznej. 5. W postępowaniu oświadczenia, o których mowa w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ oraz w ustawie Pzp, składa się w formie pisemnej. 6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, należy złożyć w oryginale. 7. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 4, należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonywane w formie pisemnej powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski z wyjątkiem opisu technicznego urządzeń, który może zostać złożony tylko w języku angielskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie