Adres: 80104 Gdańsk, ul. Kartuska
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 583 098 284 , fax. 583 021 782
Data zamieszczenia: 2018-03-15
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku ul. Kartuska 42466 80104 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 583 098 284 , fax. 583 021 782 REGON: 19030601300000
Adres strony internetowej zamawiającego: zozmswia.gda.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. w terminie 12 m-cy od daty podpisania umowy
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp., potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego W przypadku sprzętu wielorazowego użytku należy dołączyć instrukcję użytkowania zawierającą informacje na temat sposobów mycia, dezynfekcji i ew. sterylizacji oferowanych produktów Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców Dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych Raport z badań producenta (nie starszy niż z 2016) potwierdzający parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 (dotyczy zadania nr 25 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 i 9) Oświadczenie, że oferowane rękawiczki spełniają wymagania określone przez normę europejską EN 455 1-3 (dotyczy zadania nr 25) Karta Techniczna Produktu (dotyczy zadania nr 25 poz. 7 i 11) Oświadczenie o braku przenikalności UV osłon (dotyczy zadania nr 1 poz. 41)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie