Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
Województwo: pomorskie
Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
Data zamieszczenia: 2019-07-15
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk , woj. pomorskie tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913 REGON: 16200000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: czelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „MOST DANYCH Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy etap II: Open Research Data” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. 2. Znakowanie materiałów promocyjnych musi być zgodne z projektami dostarczonymi przez Zamawiającego. Wykonawca przed realizacją przedstawi zamawiającemu do akceptacji wizualizacje materiałów z nadrukami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A i B do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 A i B do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: I) dostawa artykułów promocyjnych, II) dostawa 5 roll-upów i ścianki tekstylnej wraz z trybunką. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. 7. W części I zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1A do SIWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym załącznik nr 3A do SIWZ. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0. 9. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: część I) 400,00 PLN; część II: 120,00 PLN 2. W przypadku składania oferty na obydwie części zamówienia, wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadiów dla obu części. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa materiałów promocyjnych dla projektu MOST DANYCH, ZP/182/055/D/19” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do prowadzenia działalności objętej zamówieniem nie są wymagane specjalne kompetencje lub uprawnienia. Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Formularz/formularze rzeczowo-cenowy 3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli umocowanie nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy lub podmiotu reprezentującego kilku wykonawców składających ofertę wspólną. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie