Adres: 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 10
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-05-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: ,,STADION ŚLĄSKI" W CHORZOWIE ul. Katowicka 10 41-500 Chorzów , woj. śląskie REGON: 525430352
Adres strony internetowej zamawiającego: https://stadionslaski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbudowa infrastruktury instalacji BMS/AKPiA na Stadionie Śląskim po zniszczeniach w pomieszczeniu technicznym podczas Wielkich Derbów Śląska”
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa infrastruktury instalacji BMS/AKPiA na Stadionie Śląskim w Chorzowie po zniszczeniach w pomieszczeniu technicznym podczas Wielkich Derbów Śląska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:1. dysponować będzie następującym personelem, który uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia:a) co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba posiadająca uprawnienia SEP lub równoważne dla stanowisk dozorowych grupa G-1 obejmujące prace pomiarowo-kontrolne z pomiarami ochrony odgromowej i przeciwporażeniowej 1 kV oraz oświetlenia.b) Co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby posiadające uprawnienia SEP lub równoważne dla stanowisk eksploatacyjnych grupa G-1Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w w/w warunku skierowane zostały prze Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.2. W okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę realizacji lub modernizacji instalacji BMS o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-21