Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Program naprawczy uszkodzeń/deformacji nawierzchni jezdni zakładający wzmocnienie podłoża gruntowego na drodze ekspresowej S5 w obrębie węzła Bydgoszcz Błonie.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
45000000-7
Nie
Nie
Nie
2022-11-15
0
Tak
Fordońska 6
Bydgoszcz
85-085
Kujawsko-pomorskie

Zadanie awaryjne - wzmocnienie podłoża gruntowego na drodze ekspresowej S5 w obrębie węzła Bydgoszcz Błonie.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

Adres: 85-085 Bydgoszcz, Fordońska 6

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2022-11-15

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie REGON: 017511575

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie awaryjne - wzmocnienie podłoża gruntowego na drodze ekspresowej S5 w obrębie węzła Bydgoszcz Błonie.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Program naprawczy uszkodzeń/deformacji nawierzchni jezdni zakładający wzmocnienie podłoża gruntowego na drodze ekspresowej S5 w obrębie węzła Bydgoszcz Błonie.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy 00/100).

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. G o wartości zadania nie mniejszej niż 2 100 000,00 PLN netto zawierające-go w swoim zakresie roboty dotyczące ułożenia nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych.Lub2 zadań polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. G o łącznej wartości tych zadań nie mniejszej niż 2 100 000,00 PLN netto zawierających w swoim zakresie roboty dotyczące ułożenia nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych.UWAGA:Zadanie są to roboty budowlane w ramach jednej umowy.Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 Warunków Kontraktu dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470 ze zm.).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 Warunków Kontraktu dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), warunek wiedza i do-świadczenie nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się indywidualnie wymaganym powyżej doświadczeniem.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robótwymagana liczba osób: 1Doświadczenie zawodowe:doświadczenie w wymiarze minimum 3 miesięcy przy realizacji zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. G o wartości zadania nie mniejszej niż 2 100 000,00 zł nettona stanowisku/stanowiskach:Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych.Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.UwagiZa okres trwania robót budowlanych należy rozumieć okres od daty wpisu do Dziennika Budowy o rozpoczęciu robót budowlanych do daty wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Zadanie są to roboty budowlane w ramach jednej umowy.Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470 ze zm.).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg. średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku "Potencjał kadrowy".

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-30