Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
Data zamieszczenia: 2019-07-08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego Chodkiewicza 30 85-064 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206 REGON: 34005769500000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego i subskrypcji dla środowiska wirtualizacyjnego VMware
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i subskrypcji dla środowiska wirtualizacyjnego VMware na jeden rok: 1))Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 6.5/6.7 Enterprise Plus for 1 processor (numer kontraktu: 42416759 - 28 sztuk (CPU),łącznie 28 sztuk (CPU); 2) Basic Support Coverage Academic VMware vCenter Server 6.5/6.7 Standard for vSphere 6.5/6.7 (numer kontraktu: 42416759 - 2 sztuki, łącznie 2 sztuki vCenter Server); z zachowaniem ciągłości usługi wsparcia technicznego i subskrypcji do dnia 31 lipca 2020 roku (zakończenie kontraktu) dla oprogramowania, które Zamawiający nabył na podstawie odrębnych umów, na zasadach określonych w Umowie oraz ogólnych warunkach Producenta (wsparcie Producenta) dla określonych w poz. 1) oraz 2) typów kontraktów . Potwierdzenie uruchomienia kontraktów zostanie zrealizowane także za pośrednictwem strony www Producenta – http://vmware.com/ ; https://my.vmware.com/ (konto należące do Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego). Usługa gwarantować będzie ponadto możliwość legalnej aktualizacji oprogramowania – poz. 1 oraz 2 (poprzez stronę Producenta)) przez Zamawiającego w terminie objętym wsparciem (jeden rok). Zamawiający wymaga zrównania czasu wygasania usługi wsparcia technicznego i subskrypcji dla wszystkich licencji (włącznie z licencjami nabytymi w marcu bieżącego roku). Zamawiający wymaga, aby istniała możliwość z poziomu strony Producenta dowolnej modyfikacji ilościowej przypisanych do w/w kontraktów licencji do konkretnej wersji produktu (np. 6.7/6.5) [generowanie kluczy dla konkretnej wersji produktu w obrębie posiadanych w/w ilości CPU vSphere oraz wersji Vcenter Server] – procedura License downgrade / License upgrade. Zamawiający dopuszcza tym samym zmiany numerów kontraktów (oraz tworzenie osobnych kontraktów) w trakcie trwania przedmiotu umowy, tak, by osiągnąć w ramach posiadanych w/w ilości sztuk licencji (dla CPU vSphere oraz ilości licencji dla Vcenter Server) odpowiednią dla niego konfigurację wersji produktowej. Szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały określone w Rozdziale 3 SIWZ – istotne dla stron postanowienia umowy (projekt umowy).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie