Adres: 85-826 Bydgoszcz, Szpitalna
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. +48523709124 , fax. +48523709125
Data zamieszczenia: 2018-04-04
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpitalna 19 85-826 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. +48523709124 , fax. +48523709125 REGON: 092354746
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów chirurgicznych :siatek, nici,taśm, klipsów oraz staplerów
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dla grup 1-12 Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były wyrobami medycznymi- Ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017 poz. 211 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby produkty zaoferowane w grupie 12 posiadały podwójne opakowanie jednostkowe- wymagane oświadczenie wykonawcy o sposobie pakowania lub fotografia opakowania. 3. Zamawiający w grupie 12 zastrzega sobie prawo nabywania jednostkowych opakowań (pojedynczych sterylnych sztuk) danego produktu. 4. Wszystkie produkty oferowane w grupach 1,2,3,4,6,7,8,10,11,12, muszą posiadać sterylne opakowanie jednostkowe. 5. Dla każdej pozycji w grupie 10-11 zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu w celu poddania go ocenie według załączonych kryteriów - 1 op. jednostkowe oraz fotografię opakowania zbiorczego lub kartę techniczną zawierającą szczegółowy opis opakowania zbiorczego. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty materiałów informacyjnych/katalogów/ulotek lub kart technicznych producenta potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z SIWZ 7. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz posiadać okres przydatności do użycia, pozwalający Zamawiającemu wykorzystać go w okresie minimum 12 miesięcy od daty dostawy poszczególnych produktów. 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, tj. w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego. Dostawa towaru nie może nastąpić później niż do 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia w formie e-mail lub faxu przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga dla każdej dostawy 2 egzemplarzy faktury w formie papierowej (oryginał+ co najmniej 1 kopia). 10. Dla każdej pozycji w częściach 1-8,10,11 zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o spełnieniu lub nie wymagań kryteriów jakościowych
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór oferty na dostawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie