Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Tak
Nie
Nie
2020-01-20
0
Tak
Śniadeckich
Bydgoszcz
85-011
Kujawsko-pomorskie

Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Janosika 6/24, Dolina 45/2 i Dolina 45/7 w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607

Data zamieszczenia: 2020-01-20

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607 REGON: 90458507000000

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Janosika 6/24, Dolina 45/2 i Dolina 45/7 w Bydgoszczy

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych w Bydgoszczy przy ulicy ul. Janosika 6/24, Dolina 45/2 i Dolina 45/7. Zakres prac obejmuje odpowiednio roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR).

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 2. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis, uprawnionej do składania woli w imieniu wykonawcy. 3. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że wykonawca złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: