Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Nie
Nie
Nie
2019-09-27
0
Tak
Hetmańska
Bydgoszcz
85-039
Kujawsko-pomorskie

Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sobótka 1, gm. Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

Adres: 85-039 Bydgoszcz, Hetmańska

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel. (52) 525-08-55, , fax. -

Data zamieszczenia: 2019-09-27

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy Hetmańska 38 85-039 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. (52) 525-08-55, , fax. - REGON: 36784953800027

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sobótka 1, gm. Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego o nr inwentarzowym 46/0449 w miejscowości Sobótka 1, gm. Rogóźno , działka nr 2/20, obręb 0003, Bukowiec, jednostka ewidencyjna 040605_2, Rogóźno. Zakres robót budowlanych, szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej rozbiórki obejmuje: 1. Remont dobudowanej części budynku (skrzydło A) w zakresie m.in. • wymiany istniejącego pokrycia dachowego, na nowe (gont bitumiczny), • montażu rynien i rur spustowych, • wykonania obróbek blacharskich, • remontu konstrukcji dachu, • naprawy instalacji elektrycznej, • wymiany drzwi zewnętrznych (wejściowych), • ocieplenia ścian i dachu, • wykonania tynków zewnętrznych cienkowarstwowych, • naprawy tynków wewnętrznych z odgrzybianiem i malowaniem, • wykonania wentylacji łazienki i kuchni, • montażu czujników czadu, • naprawy elementów betonowych (posadzki i schodów), 2. Remont części głównej budynku • naprawa - uzupełnienie ubytków tynków elewacji, Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: • prace remontowe będą wykonywane na podstawie projektu remontu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz Polskimi Normami, • remont realizowany będzie na podstawie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Grudziądzu (nr AB.6743 434/2018) • obiekt jest użytkowany i zamieszkały, • rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, • przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, • materiał porozbiórkowy powstały w wyniku prac remontowych wymaga wywiezienia i ewentualnego zutylizowania na koszt wykonawcy. • zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BYD.WOP.260.30.2019.MB „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sobótka 1, gm. Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie ” Zamawiający zastrzega, że wadium w pieniądzu, które nie zostanie wniesione przelewem tylko zostanie wpłacone bezpośrednio w kasie banku uznane zostanie jako wniesione w sposób nieprawidłowy i zabezpieczona w ten sposób oferta zostanie odrzucona w myśl art. 89. 1.7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. w gwarancjach bankowych, 2.2.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359 ) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 – kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 3. Zamawiający zastrzega, że oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. 2. Z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazania dotyczą. 3. Zamawiający oceniać będzie czy udostępnione przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, w zakresie określonym w SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, tylko w sytuacji jeśli podmioty te będą realizowały przedmiotową robotę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: