Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
Data zamieszczenia: 2019-02-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. - REGON: 09057078200000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku nr 2 wraz ze zmianą sposobu użytkowania w m. Grupa - zadanie 11749
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem przebudowę części istniejącej budynku oraz rozbudowę budynku o część higieniczno-sanitarną w postaci 2 ustępów oraz pomieszczenie techniczne; pomieszczenia te połączone będą przedsionkiem wejściowym do sal szkoleniowych. Celem przebudowy i rozbudowy budynku nr 2 jest przystosowanie w/w obiektu do pełnienia funkcji szkoleniowych – wg wymagań użytkownika i zgodnie zobowiązującymi przepisami. W nowej funkcji będzie on służył do nauki strzelania „na sucho” z użyciem sprzętu elektronicznego. W czasie zajęć przewiduje się obecność 12 osób w pomieszczeniach nr 1a i 1b, oraz 8 osób w pomieszczeniu nr 2. Nowa funkcja wymaga rozbudowanie budynku o część sanitarną. Przebudowa budynku ma na celu również podniesienie jego standardu – ocieplenie ścian i stropów, wprowadzenie ogrzewania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: wykonanie nowych izolacji p. wodnych i termicznych na całej wysokości ścian fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z pilastrami, montaż konstrukcji stalowej w pasie dolnym istniejących zbijaków z desek, służącej zamocowaniu nowego sufitu podwieszanego systemowego wraz z ociepleniem, odtworzenie istniejących wywietrzaków (3 szt. w kalenicy), przedłużenie okapu dachu poza odrys ścian szczytowych po ich projektowanym ociepleniu, zabezpieczenie elementów drewnianych dachu przed wilgocią oraz grzybobójczo, całkowita wymiana istniejących posadzek, wykonanie nowego sufitu podwieszonego (w miejsce istniejącego, demontowanego), wykonanie wentylacji pomieszczeń, przestrzeni poddasza, zamontowanie rolet antywłamaniowych, balustrady, klimatyzacji, poszerzenie istniejącej drogi oraz zagospodarowanie terenu, przebudowa istniejących instalacji wod-kan, c.o., cwu oraz elektrycznych, wykonanie kanalizacji teletechnicznej, wykonanie przyłącza wodociągowego, wykonanie prac wykończeniowych, wykonanie dobudowy zaplecza sanitarnego oraz kotłowni z magazynem oleju. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty – załącznik nr 1A do SIWZ 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie