Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Tak
Nie
Nie
2019-07-10
0
Tak
Śniadeckich
Bydgoszcz
85-011
Kujawsko-pomorskie

Prace remontowo-budowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607

Data zamieszczenia: 2019-07-10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607 REGON: 90458507000000

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: * zadanie nr 1: - roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu pomieszczeń WC usytuowanych w suterenie w budynku frontowym siedziby Spółki ADM przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy, w zakresie obejmujących roboty branży budowlanej, elektryczne i sanitarne * zadanie nr 2: - roboty budowlane obejmujące wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy w zakresie obejmującym: a) roboty dekarsko-blacharskie (naprawa pokrycia dachu - doszczelnienie i naprawa tynków) b) wymianę drzwi balkonowych PCV z zachowaniem istniejącego podziału (wykucie z muru istniejących ościeżnic, wykonanie i montaż drzwi balkonowych PCV, roboty towarzyszące) * zadanie nr 3: - roboty budowlane obejmujące wykonanie remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy Bydgoszcz położonych w Bydgoszczy przy ul. Piotra Skargi 7. * zadanie nr 4: - roboty budowlane obejmujące wymianę bramy stalowej – wjazdowej do budynku przy ul. Zbożowy Rynek 11 w Bydgoszczy

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 2) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 3) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 3. Forma składanych oświadczeń i dokumentów: 1) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w formie papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 4) wszelkie pełnomocnictwa składane są w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie