Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 261411640 , fax. 261411234
Data zamieszczenia: 2020-09-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej ul. Powstańców Warszawy 2 85-915 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 261411640 , fax. 261411234 REGON: 93171090000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/1blog
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa naczepy NS-600W, sprawa nr 06/Sam/U/20
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa bieżąca naczepy NS-600W o numerze rejestracyjnym UI 00178, VIN SWZNS600030000016, ROK PROD. 2003. Pojazd nie posiada aktualnego przeglądu technicznego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia w okresie realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy w ilości: 2 osoby (mechanik). Pozostałe ewentualne osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę.1)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy:a) przedłożenie oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę oraz umożliwienie kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizowania umowy; b)celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu „Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i przeznaczonych do realizacji usługi”, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę o pracę oraz wymiar etatu. Wykaz powinien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. 2)Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia ww. wymogów i dokonania ich oceny,b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,d)z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, Zamawiający może odstąpić od umowy. W takim przypadku Wykonawca utraci zabezpieczenie należytego wykonania umowy i pokryje koszty, jakie poniósł Zamawiający w związku z wykonaniem usługi u innego wykonawcy.3)W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwowa Inspekcję Pracy (PIP).4)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawcę do przedłożenia zamawiającemu wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów RODO; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.c)Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;d) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;e) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: