Adres: 85-796 Bydgoszcz, al. prof. S. Kaliskiego
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 52 374 92 61 , fax. 52 374 93 27
Data zamieszczenia: 2018-01-12
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich al. prof. S. Kaliskiego 7 85-796 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 52 374 92 61 , fax. 52 374 93 27 REGON: 000001689
Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż dźwigów osobowych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach 2.2 i 2.3
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje montaż dźwigów osobowych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach 2.2 i 2.3 Uniwersytetu Technologiczno – Przyrodniczego w Bydgoszczy na bazie istniejących szybów i maszynowni wind. Zakres zamówienia obejmuje demontaż istniejących dwóch dźwigów osobowo – meblowych, kompletację, dostawę i montaż dwóch nowych dźwigów osobowych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych towarzyszących robot budowlano - instalacyjnych, uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigów) na ich eksploatację oraz prowadzenie konserwacji i bieżącego utrzymania w okresie gwarancji. Zadanie związane jest ze stwarzaniem studentom i doktorantom, będącym osobami niepełnosprawnymi, warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416130-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddział w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 5. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony). 3. Dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4. Dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 5. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu terytorialnego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. KONSORCJUM. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie