Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji lokali mieszkalnych usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Tak
Nie
Nie
2017-11-08
0
Tak
Śniadeckich
Bydgoszcz
85011
Kujawsko-pomorskie

Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Zbożowy Rynek 11/5, Lipowa 10/13, Wybickiego 18/3 i Sienkiewicza 50/5 - w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607

Data zamieszczenia: 2017-11-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ul. Śniadeckich 1 85011 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607 REGON: 9045850700000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.adm.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Zbożowy Rynek 11/5, Lipowa 10/13, Wybickiego 18/3 i Sienkiewicza 50/5 - w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” w Bydgoszczy

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji lokali mieszkalnych usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularze cenowe (zgodne ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zatem zobowiązany składać formularzy cenowych dla zadań, do których nie będzie przystępował. Brak w ofercie formularza cenowego dla zadania, na które Wykonawca złożył swoją ofertę - skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (składane w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych lub równoważnej - należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1. zgodnie z art.24 ust.11 ustawy – wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA: wzór takiego oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ 8) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów – wszystkich oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.7.3. niniejszej SIWZ, w celu wykazania braku istnienia przesłanek wykluczenia ich z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie