Adres: 85796 Bydgoszcz, ul. dr Izabeli Romanowskiej
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. (0-52)3743208 , fax. (0-52)3743301
Data zamieszczenia: 2018-04-18
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 85796 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. (0-52)3743208 , fax. (0-52)3743301 REGON: 125536300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków chemicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości: Grupa 1 – Materiały eksploatacyjne do utrzymania czystości (gospodarcze), Grupa 2 - Materiały eksploatacyjne – mopy, Grupa 3 - Sprzęt ręczny – profesjonalny, Grupa 4 - Środki i substancje chemiczne dla gastronomi hotelu-Hotel Pozyton, Grupa 5 - Wkłady eksploatacyjne - papier , ręczniki i czyściwo- Hotel Pozyton, Grupa 6 - Grupa 3 - Worki z polietylenu LDPE- Hotel Pozyton, Grupa 7 - Materiały eksploatacyjne (gospodarcze) dla gastronomi i hotelu- Hotel Pozyton,
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 1 do siwz. 2. Podpisany i wypełniony formularz oferty– załącznik nr 2 do siwz. 3. Podpisany i wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 4 do siwz. 4. Próbki-Grupa 2 po 2 szt. z każdej pozycji odpowiednio opisane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie