Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Przetarg nieograniczony
18424300-0
Tak
Nie
Nie
2019-09-04
0
Tak
Seminaryjna
Bydgoszcz
85-326
Kujawsko-pomorskie

Dostawa odzieży medycznej ochronnej oraz podkładów chłonnych

Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg

Adres: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606

Data zamieszczenia: 2019-09-04

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1 85-326 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606 REGON: 92356930000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży medycznej ochronnej oraz podkładów chłonnych

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży medycznej ochronnej oraz podkładów chłonnych , która obejmuje: Pakiet 1 –Rękawice lateksowe bezpudrowe; Pakiet 2 – Rękawice nitrylowe; Pakiet 3 – Maska chirurgiczna; Pakiet 4 – Maska chirurgiczna z osłoną; Pakiet 5 – Maska ochronna; Pakiet 6 – Czepek pielęgniarski; Pakiet 7 – Czepek chirurgiczny; Pakiet 8 – Fartuch higieniczny; Pakiet 9 – Fartuch foliowy przedniak; Pakiet 10 – Maska FFP3 z zaworem wydechowym; Pakiet 11 – Maska FFP3 z zaworem i uszczelnieniem do twarzy; Pakiet 12 – Fartuch chirurgiczny specjalnego przeznaczenia, Pakiet 13 – Podkłady chłonne na stół operacyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SIWZ (Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia). 3. Przedmiot zamówienia zawarty musi być: 3.1. Zgodny z normatywnym standardem medycznym (PN-EN 455-1-2-3) i standardem ochronnym (EN 374-1-2-3) stanowiących środek ochrony indywidualnej kategorii III – dotyczy Pakietu 1 i 2; 3.2. Przebadany w zakresie pracy z chemikaliami zgodnie z metodologią opisaną w normie 374-3 – dotyczy Pakietu 2; 3.3. Przebadany w zakresie ochrony przed przenikaniem cytostatyków zgodnie z metodologią opisaną w normie 374-3 lub przebadany zgodnie z normą ASTM D 6978-05 - dotyczy Pakietu 2; 3.4. Przebadany w zakresie antyalergiczności - dotyczy Pakietu 2. 4. Przedmiot zamówienia z Pakietu od 1 do 8 oraz Pakietu 12 i 13 musi być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. W przypadku Pakietu 9, 10 i 11 Zamawiający dopuszcza również możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie jest wyrobem medycznym. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia będzie podlegał weryfikacji pod względem jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonych, na wezwanie Zamawiającego, próbek, zgodnie z pkt. 10.8. Ponadto, po ewentualnym zawarciu umowy, próbki będą służyły do porównywania zgodności kolejnych partii towaru z umową. 6. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: 6.1. w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 6.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 7. Opakowanie jednostkowe przedmiotu zamówienia musi być opatrzone etykietą zawierającą co najmniej: 1) nazwę przedmiotu zamówienia; 2) nazwę producenta; 3) datę ważności; 4) wielkość opakowania; 5) oznakowanie zgodne z normą PN-EN 420:2005 – dotyczy Pakietu 1 i 2. 8. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…). 2.2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 2.3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: