Adres: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
Data zamieszczenia: 2019-12-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1 85-326 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606 REGON: 92356930000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji obejmująca: 1.1 opakowania do sterylizacji; 1.1 opakowania po dezynfekcji; 1.2 testy do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji; 1.3 naboje do sterylizacji z tlenkiem etylenu 100%; 1.4 markery; 1.5 Nadtlenek wodoru – czynnik sterylizujący; 1.6 filtry wodne; w rodzajach i ilościach podanych w załącznikach nr od 1-1 do 1-30 do SIWZ (Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia). 2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia z Pakietu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 25 musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019, poz. 175 z późn. zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 3.2 Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać okresy ważności pozwalające Zamawiającemu na swobodne stosowanie go w okresie minimum: 12 miesięcy od terminu otrzymania dostawy. Dostawa materiałów z krótszymi terminami ważności będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, a ewentualne zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę. 3.3 Dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6–10, Pakietu 12 poz.1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19-21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 opakowanie stanowi pudełko lub hermetycznie zamkniętą saszetkę z nr serii i datą ważności. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczanie niepełnych opakowań torebek i testów. 3.4 Zamawiający dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6-10, Pakietu 12 poz. 1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19–21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: 4.1 w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 4.2 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. W przypadku Pakietu 28, przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz - uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197600-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…). 3. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: