Adres: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
Data zamieszczenia: 2019-09-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1 85-326 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606 REGON: 92356930000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leku Nivolumab objętego programem lekowym
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leku Nivolumab objętego programem lekowym . 2. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić, aby oferowany i dostarczany przedmiot zamówienia był adekwatny do jego przeznaczenia i posiadał (odpowiednio): a) substancję czynną zgodną z nazwą międzynarodową, b) znajdować się w katalogu leków refundowanych stosowanych w programach lekowych, określonych w Zarządzeniu Nr 100/2019/DGL Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju leczenie szpitalne w zakresie programy lekowe (zał. 1m ze zmianami) oraz obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych; c) okres ważności pozwalający Zamawiającemu na zastosowanie leku w okresie minimum 6 miesięcy od dnia otrzymania przez Zamawiającego dostawy. Dostawa przedmiotu zamówienia z krótszymi terminami będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym a ewentualne uzasadnione zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę; d) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu – jako produkt leczniczy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – wydane przez uprawniony do tego organ. e) charakterystyki produktów leczniczych. 4. Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia w nazwach międzynarodowych, Wykonawcy zobowiązani są do podania (wpisując w odpowiedniej kolumnie Formularza cenowego/Przedmiot zamówienia): - nazwy handlowej, - wielkości opakowania, - producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, - kodu EAN lub innego kodu odpowiadającego kodowi EAN. 5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33652100-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. II. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ.). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: