Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-09-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz , woj. kujawsko-pomorskie tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. - REGON: 09057078200000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.ron.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia zewnętrznego wokół budynku nr 14 (magazyn broni) wraz z zabezpieczeniem w systemy alarmowe i telewizję dozorowaną oraz sprowadzenie sygnałów alarmowych do LCN w kompleksie wojskowym w Łasku – zadanie 11818
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogrodzenia zewnętrznego wokół budynku nr 14 (magazyn broni) wraz z zabezpieczeniem w systemy alarmowe i telewizję dozorowaną oraz sprowadzenie sygnałów alarmowych do LCN w kompleksie wojskowym w Łasku – zadanie 11818. Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu utwardzonego przy budynku nr 14 oraz instalacji schładzania powietrza obiegowego w pomieszczeniu serwerowni nr 27 w budynku nr 47, przebudowa instalacji elektrycznej, budowa instalacji oświetlenia terenu, rozbiórka budynku nr 45, przebudowa i budowa kanalizacji telekomunikacyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem, budowa zewnętrznych systemów zabezpieczeń technicznych wraz z niezbędnym wyposażeniem, budowa utwardzeń, budowa ogrodzenia panelowego zewnętrznego – wokół budynku nr 14 w kompleksie wojskowym K-3962. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: Branża budowlana i drogowa: Rozbiórka istniejącego budynku jednokondygnacyjnego o konstrukcji stalowej 9,25x18,38, wysokości 4,5 m, ściany i dach wyłożone blachą falistą, posadowiony na stopach fundamentowych żelbetowych, wyposażony w instalację oświetleniową, gniazda wtyczkowe, rozdzielnię główną, złącze kablowe, Rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej, Roboty ziemne, Wykonanie utwardzeń z kostki betonowej, Wykonanie nowego ogrodzenia z cokołem betonowym, z paneli prefabrykowanych 250x193 cm (z prętów śr. 5 mm) z koncertiną zamontowaną na wysięgnikach słupków, z furtką, z dwoma bramami przesuwnymi w tym jedna o napędzie elektrycznym. Wykonanie nowej opaski z płyt betonowych 30x30 wokół budynku. Wykonanie nowych zieleńców (obsianie trawą). Wycinka drzewa w ilości 7 szt. (Bezpośrednio przed wycinką należy bezwzględnie przeprowadzić oględziny drzew w celu ustalenia czy nie występują na nich gatunki objęte ochroną). Wykonanie nowych nasadzeń – 7 drzew gatunku klon zwyczajny „Globosum” obwodzie pni min 10 cm (na wysokości 100 cm) w terminie do 31.12.2020 r. Wykonawca, o zamiarze dokonania nasadzeń, powiadomi Inwestora 7 dni wcześniej. Branża sanitarna: Wykonanie instalacji klimatyzacji, Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin, Wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej deszczowej. Branża elektryczna: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu przyległego do budynku nr 14 wraz z parkingiem zewnętrznym; Przebudowa słupów oświetleniowych w zakresie kolizji z projektowanym ogrodzeniem; Przebudowa rozdzielnicy głównej i rozbudowy instalacji w budynku nr 47 na potrzeby systemów alarmowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają 1) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 b) projekt umowy wraz załącznikami – załącznik nr 8 c) szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 11 d) formularz cenowy - załącznik nr 1A e) dokumentacja (przedmiary, BIOZ, STWIOR, inne) – załącznik nr 14 2) do wglądu - dokumentacja projektowa – dostępna w siedzibie Zamawiającego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga w zakresie Cz. IV ust. 2 pkt 2.1 lit a) SIWZ aby Wykonawca posiadał Ważną Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty Załącznik nr 1A do SIWZ (każda pozycja w formularzu cenowym powinna być wypełniona - brak formularza ofertowego lub wyceny choćby jednej pozycji w formularzu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: