Adres: 90-431 Łódź, Zamenhofa
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91
Data zamieszczenia: 2019-09-26
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi Zamenhofa 2 90-431 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 6382740, 42 638 29 65, , fax. 42 637 52 91 REGON: 00001775600403
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli do siedziby Zamawiającego przy ul. Zamenhofa 2 w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – trzy części).
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą mebli do siedziby Zamawiającego przy ul. Zamenhofa 2 w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – trzy części): Część I - dostawa fotela, krzeseł obrotowych i krzeseł, Część II - dostawa mebli biurowych, Część III – dostawa mebli gabinetowych. Szczegółowe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów wykonywania zawiera Projekt wzoru umowy stanowiący III część SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 uPzp - dokument potwierdzający, że będą dysponować niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w zakresie koniecznym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wymaganej zdolności technicznej) na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów winni w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieścić informację w tym zakresie. 5. Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu (w tej samej części), w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu (w danej części) zostanie złożona tylko jedna oferta. 6. Dokumenty określone w pkt 1-4 składane są wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: